Related Posts with Thumbnails
SeLaMat DaTe Ke BLoG AmBo, SeMoGo TeRhiBuR DenGe BLoG Tok SeBeRapO Ni, MaGhi PloK DeH

::Faraulah Murah::

Selasa, 27 Januari 2009


alhamdulillah..
sekarang dah nak dah masuk penghujung musim sejuk..
erm...sekarang faraulah dah tak mahal..
hehe..sebelum nie..harga memang GHOLI AWI(mahal sangat)
sekarang nie boleh jer, kalau nak makan sampai puas hati,harga dah turun..
alhamdulillah..erm..Straberi merupakan buah yang mengikut musim kak snie,hanye pada musim sejuk sahaja boleh didapati..dengan sebab tu la..harga mahal sikit, tu pada permulaan nya la..sekarang harga pown tengah turun..boleh nak beli sebanyak yang mungkin..lagipown harga memang murah la jugak..arab nie dok bersaing untuk jual buahni..erm,maklumla punca rezki diorang..hehe..buah pown memang banyak,senang jer boleh dapat..banyak kedai2 kak tepi jalan yang jual.tak pown..boleh beli kak SUUQ(pasar)
erm..sedak jgak kalau makan straberi campor madu..masam campur manis..
jadi masam manis,,hehe...BOleh la cube yer......:)

2 comments:

wnsuriatih 27 Januari 2009 9:21 PG  

ahlan ya shekhul islam

bnyknyer strawberi kt cne...
wa beshnyer dpt makan...yumm2
faraulah = strawberi 2 ker?

inila y dikatakn nikmat2 Allah pd hambanyer,walau musim sejuk tp ader buah2an untk menjd punca rzki n keperluan perut...hehe

sy tertarik sgt nk g mesir
sekali sekala awk postknla bnyk2 pasl mesir
mcm gambr duit,pokok kurma,bentuk bgnn, n len2 la

.....wassalam....

Mizah 27 Januari 2009 10:02 PG  

salam ziarah...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP