Related Posts with Thumbnails
SeLaMat DaTe Ke BLoG AmBo, SeMoGo TeRhiBuR DenGe BLoG Tok SeBeRapO Ni, MaGhi PloK DeH

SWIM2

Jumaat, 6 November 2009

Malam ini sungguh penat rasanya, banyak sangat aktiviti yang di lakukan seolah-olah tidak memberi peluang kepada otot2 badan untuk berehat dengan secukupnya.

Alhamdulillah, aktiviti yang agak menarik telah saya turut serta bersama-sama pelajar pada hari ini. Kami pergi berenang di swimming pool. Sebenarnya aktiviti berenang merupakan satu salah satu aktiviti yang akan di lakukan oleh pelajar di sini sebanyak 2 kali pada setiap bulan.Kolam renang yang berada dalam kampus uitm Shah Alam ini, tidakla jauh dengan asrama penginapan kami, jaraknya lebih kurang 2 km sahaja dan sangat berdekatan.



Pengalaman mandi di kolam renang ini, sangat menyeronokkan. Teringat zaman kecik2 mandi di sungai dekat kampung. Kedalaman kolam ini mempunyai parasnya. Saya yang tiada pengalaman dalam renang, hanya mampu berenang di kawasan air yang tidak dalam. Rasa malu jugak kepada pelajar2 kerana mereka semua sangat pandai berenang. Bermacam2 gaya yang di buat, anak itik, anak peguin dan lain2. Rasa amat bertuah, dapat juga merasai mandi dalam kolam renang.

Selepas 1 jam berada dalam kolam renang dan kami semua dalam keletihan. Saya mengarahkan pelajar supaya berhenti daripada berenang dan bersiap2 untuk pulang ke asrama, lagipun hari pun dah senja dan matahari semakin hampir kepada ufuknya.

Selepas bilas dan bersalin, kami semua bertolak pulang ke asrama dengan perasaan amat gembira walaupun berada dalam keletihan.

1 comments:

Cahayamylife 9 November 2009 pada 7:45 PTG  

Ya Rabbi..seronoknye demo..ambo lamo tak ziarah blog.. Untung dpt join bende2 cmni.moga terus maju.. huhu

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP