Related Posts with Thumbnails
SeLaMat DaTe Ke BLoG AmBo, SeMoGo TeRhiBuR DenGe BLoG Tok SeBeRapO Ni, MaGhi PloK DeH

::bazar ria::

Rabu, 1 Julai 2009

blogger-emoticon.blogspot.com

Alhamdulillah, kami di sini baru sahaja menamatkan program LIMA yang diajurkan oleh persatuan sini. Banyak aktiviti yang telah dianjurkan, boleh di kata hampir Berjaya 100% program ini. Antara aktiviti @ program yang paling mendapat sambutan pelajar di sini adalah Bazar Ria yang telah di adakan di Dewan Perwakilan Pelajar( DPM Shoubra).



blogger-emoticon.blogspot.com

Bazara Ria ini sememangnya menjadi aktiviti tahunan pelajar di sini, Alhamdulillah ana sempat juga menghadirkan diri ke Bazar Ria ini, bukan apa, banyak makanan dan hidangan yang lazat2 di jual disana. Boleh la juga dapat menghilangkan rindu pada masakan Malaysia.

Ramai jugalah pelajar yang berkunjung ke Bazar Ria di sini, kemungkinan kerana tidak mahu melepaskan peluang keemasan ini, bukannya selalu program seperti ini di adakan, setahun hanya sekali, pendek kata, tahun depan pulakla Bazari Ria akan kembali.


blogger-emoticon.blogspot.comJikalau di tengok pada harga yang di tetapkan, memang agak mahal sedikit, rasa macam tak sesuai dengan makanan @ hidangan yang di jual, kata kawan ana..alaa, besala, "orang berniaga, masa ni la nak amik kesempatan".Tapi secara keseluruhannya, boleh la,kami tak la berkira sangat, apa yang penting, puas hati dan dapat menghilangkan rindu pada masakan Malaysia.

blogger-emoticon.blogspot.comPada sebelah malam, Bazaria Ria di meriahkan dengan beberapa kuiz yang diadakan oleh pihak penganjur(gambar di atas). Suasana memang meriah pada malam itu, maklum la sambil makan,boleh gelak2 juga, nasib baik tak termuntah kerana terlalu excited sangat. Walaubagaimanapun, kami disini masih dalam keadaan terkawal dan menjaga batasan2 agama, Alhamdulillah.


blogger-emoticon.blogspot.comPada pukul 11 malam, Bazaria Ria, suasana agak sunyi sedikit,sebahagian besar pelajar keletihan dan pulang ke rumah masing-masing.Bazaria Ria di tutup dan kami semua bersurai. Pada malam itu, kami semua berasa senang hati dan amat gembira, Alhamdulillah, semoga program ini akan berterusan lagi pada masa akan datang..

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP